یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

روز پدر

1390/3/25 16:19
نویسنده : فاطمه
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی مامان جون

اول روز پدر مبارک

بابا جون دوستت دارم این را مامانی می نویسه اخه من هنوز بلد نیستم بنویسم

 

دختر گلم بابا داشتن یک نعمت بزرگه خدا بیامرزه بابای من سال 83 فوت کردو ما را تنها گذاشت هر وقت این روزها می شه دلم می گیره و دلم برای بابایی عزیزم تنگ می شه

بابا جون دوست داشتم باشی و دخترم یکتا را ببینی دوست داشتم بودی و اون را در اغوش قرار می دادی بابای جونم انقدر دوستت داشتم که با رفتن تو من هم داغون شدم  فقط دوست دارم بگویم که خیلی سخته تو نباشی ........................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الی
26 خرداد 90 14:53
اگر بدانی... چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟ "پدرت"را می پرستی!!! روز پدر مبارک