یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

بدون عنوان

1390/2/27 16:22
نویسنده : فاطمه
384 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر عزیزم یکتا

عزیزم الان که وارد سایت شدم دیدم تو برنده مسابقه شدی گلم

باورم نمی شد از همه دوستان ممنون که به تو هم رای دادند

عزیزم امیوارم همیشه در تمام مراحل زندگیت موفق و موئید باشی گلم

مامان با تمام وجوددوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

mamane amir ali
27 اردیبهشت 90 17:37
salam.tabrik migam .barandeh shodan be har shel kheili shirineh .omidvaram hamishe movafagh bashid.
مامان هلیا
28 اردیبهشت 90 9:24
عزیزم تبریک برای سکه با افتخار لینک شدی لطفا" اگه خواستی ما رو لینک کنی با نام "خورشید زندگیپ" پلیز
مامان پاتمه
28 اردیبهشت 90 10:17
سلام متن شما رو تو مسابقه انتخاب اسم خوندم خیلی زیبا و پر از احساس بود واقعا حقتون بود برنده بشین ما کد 22 بودیم دلم میخواست یکتا جون رو ببینم ولی هیچ عکسی برام باز نشد به ما سر بزنین و اگه خواستین با هم دوست بشیم. دخمل من تقریبا 1 ماه از یکتا بزرگتره
مونا (مامان النا )
28 اردیبهشت 90 15:31
سلام عزیزم برنده شدنت مبارک ایشالله همیشه تو زندگیت برنده باشی با اجازه لینکت کردم
سارا
28 اردیبهشت 90 17:57
سلام خانومی مبارک باشه متنت واقعا قشنگ بود
سودابه
29 اردیبهشت 90 17:48
درود بریکتا جون و مامان و بابای مهربونش . تبریک میگم و صمیمانه براتون بهترینها رو در زندگی آرزو میکنم.
مامان فرشته
29 اردیبهشت 90 19:11
سلام عزیزم یه دنیا تبریک امیدوارم همیشه برنده باشید
مامان يگانه زهرا
31 اردیبهشت 90 21:14
تبريك عزيزم اميدوارم يكتا جون همبشه سلامت باشه زير سايه مامان و باباش
سارا
4 خرداد 90 8:54
سلام. تبریک بابت برنده شدنتون تو مسابقه. آره عزیزم من هم تو کرمان زندگی میکنم... دخمل گلت رو ببوس. چرا هیچ وقت عکس ازش نمیزاری. دلم گرفت...