یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

تحمل دوری

1390/1/7 14:22
نویسنده : فاطمه
341 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر گلم

از دیروز ۶ فروردین من دوباره امدم سرکار من خیلی ناراحتم یک هفته ایی که توی خونه پیش تو عزیزکم بودم بهترین روز ها بود.

 اما تو خوش خواب فکرکنم بیشتر  از مامانی کسری خواب داری ؟

چون صبح ها تا ظهر ساعت ۱۲ خواب بودی به یک بدبختی می بایست بیدارت کنم گلم این روزها خیلی خسته ایی اخه تا دیروقت عیددیدنی هستی و تو ناقلا دنیایی عیدی جمع کردی پارسال عیدهایت یک تک پوش طلا ناز خریدم و امسال می خواهم برایت حساب باز کنم اخه دیگه طلا چیزی احتیاج نداری عزیزکم ( قابل توجه خواستگارها)

پنجشنبه یازدهم فروردین هم عروسی خاله بابای هست تو کامل کامل هستی چون دو دست لباس غیر از لباس عید برایت لباس برای عروسی هم خریدم گلم مبارکت باشه

یکتا گلم امیدوارم هر جا باشی موفق باشی عزیزم و بدانی مامان عاشقانه دوستت داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)