یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

خرید عید

1389/12/15 10:50
نویسنده : فاطمه
409 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام گلم و بلبلم

دیروز که از سر کار برگشتم با عمه رفتم لباس برای تو دخمل بگیرم اخه این چهارمین باری هست که می روم لباس بگیریم ولی هیچی پسندم نمی شه با تو وروجک هم نمی شه رفت خرید چند جا رفتم چیزی گیرم نیامد تا ساعت ۸ بیرون بودیم وقتی ۸ امدم دنبالت گفتی کجا بودی وباره رفتی سر کار گفتم اره گفتی من دعوایت می کنم .....

 باور کن کلم از خستگی دیشب داشتم می مردم حالا گفتم پنجشنبه دوباره می روم ببینم چی می شه ؟

راستی گلم یک پیراهن هم پسند کردم ولی متاسفانه سایز تو نداشت گفت یک هفته به عید می اورم  گفت قیمتش ۵۳۰۰۰۰ تومانه گفتم باشه دیگر مجبورم بخرم گلم چون تو یک فرسته ایی و لیاقتت بیشتر از اینها هست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نسترن
15 اسفند 89 13:56
سلام عزیزم .ممنونم به من سر زدی. منم مثل تو بااین وروجکم نتونستم هنوز خریدی کنم. کلیم کار عقب افتاده دارم
مامان شنتيا
15 اسفند 89 15:13
سلام مامان يكتا مرسي از نظرت كه براي وبلاگ شنتيا گذاشتي دوست داشتم عكساي يكتا نازو ميديدم ولي انگار مشكل داره عكساش باز نميشه انشا... عروسش كني از طرف من ببوسش
صدیقه
16 اسفند 89 11:48
سلام عزیزم ممنون سرزدین ............................... عکسای وبلاگتو نتونستم ببینم .................. مواظب خودتو نی نیه خوشملت باش .........