یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

امان از دست تو

1389/12/9 15:10
نویسنده : فاطمه
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم و بلبلم

امروز حال مامانی خوب نیست اخه دیروز از ساعت ۵ از سرکار برگشتم تا ساعت ۹ داشتم اشپزخانه را می شستم و مجبور شدم تو نیم وجبی را ببرم خونه همسایه پیش سمانه ساعت ۹ نیم بود که امدم دنبالت تو نیامدی فقط جیغ می زدی دوباره ساعت ۱۰ اومدم دنبالت دوباره نیامدی مجبور شدم به زور بغلت کنم تا بیایی وقتی هم اومدی خونه گریه می کردی به هر بدبختی بود ساکتت کردم اخه خانمی جان سر شب برایت یک ماشین خریدم

 تا تو بیایی خونه ساعت ۱۱ بود به بابایی گفتم خسته ام می خواهم کمی زود بخوابم ولی تو نگذاشتی و می گفتی نه به هر بدبختی بود ساکتت کردم و روی پایم بخواب رفتی و من هم همان جا بیهوش شدم از خستگی  ساعت ۳ نیم بود که دوباره بیدار شدی و بهانه گرفتی نمی دانم این روزها دوباره چت شده خیلی اذیت می کنی گلم به سختی باید از خونه عزیز بزرگ یا عزیز کوچیکه بیارمت خونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)