یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

تب کردن تینا

1392/5/9 10:30
نویسنده : فاطمه
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان یکتا و تینا

سلام به دوستان عزیزمممممممممممم

از کجا شروع کنم چند وقتی ننوشتم یادم رفته هههههههههههههههه

از تب کردن تینا بنویسم که چند وقتی در استانه دندون در اوردن هست چند شبه که دخترم    

 بی تابی می کنه و اصلا خواب نداره دایم تب می کنه خدا کنه زودتر به خیر بگذره خیلی دلم

شور می زنه اخه تینا 6 ماه پیشش بودم خیلی به من وابسته شده چند روزی که اومدم سرکار

پیش هیچ کس نمی مونه دایم گریه می کنه از شانس کچل ما شیشه هم نگرفت شیر دادن با

قاشق یا با لیوان خیلی سخته بنده خدا مادرشوهرم و مادرم باید تحمل کنند خدایا خودت کمک

 کن که این چند ماه هم بگذره حداقل بزرگتر بشه اون موقع دردسرش کمتره

راستی جمعه عید فطر هم مراسم بله برون برادر شوهرم هست از دوتا دخمل لباس خریدم ولی

خودم حیرونم می گن مادرها وقتی سرشون شلوغ می شه دیگه به فکر خودشون نیستن همین

 جا هست هنوز هیچ کاری نکردم به قول شوشوجان بعد از 6 ماه اومدم سرکار هنوز به محیط و

 دوتا بجه عادت نکردم که بخواهم همه کارها را انجام بدهم ..... خدایا خودت ختم به خیر بکن

 

راستی مامان های عزیز شما می گوید من چه کار کنم که تینا شیشه شیر

 بگیره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان حسام كوچولو
15 مرداد 92 20:11
يه كم طول مي كشه اما موفق مي شي. بايد زماني كه خيلي گرسنه هست شيشه رو بهش بدي.