یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

شروع به کار من

1392/5/1 9:27
نویسنده : فاطمه
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزم

سلام به دخترهای ناز مامان یکتا و تینا

امروز شروع به کار من هست بعد از ٦ ماه اره ٦ ماه مثل باد و برق اومد و رفت  دختر من در

استانه ٦ ماهه هست امروز بعد از ٦ ماه دل کندن از انها برایم سخت هست ولی چه می شود

کرد تحمل تحمل تحمل

تینا و یکتا امروز گذاشتمشون خونه مادرم خدا کنه اذیت نکنه اخه تینا شیشه شیر نمی گیره

راستی قابل توجه دوستان در چند روز اینده حتما به عکس های یکتا و تینا جون می ایمممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عروسکهام پرنیا وپانیا
3 مرداد 92 16:11
سلام من که خیلی خوشحال می شم عکس دخترای گلتو ببینم .وقتی گذاشتی حتما به من خبر بده