یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

احوال من و نی نی ما و عشقم یکتا

1391/4/13 15:04
نویسنده : فاطمه
691 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام عشق مامان یکتا جان

و سلام مخصوص بر نی نی توی دلم نمی دونم چی هست

امیدوارم هر چی می خواهد باشه باشه فقط سالم باشه

دیروز رفتم دکتر برای معانیه که دکتر برایم ازمایش نوشت ازمایش

 کلی که قند و عفونت و کم خونی از این جور چیزها قراره یکشنبه

هفته دیگه دوباره برم دکتر فقط برایم دعا کنید برای کم خونی ام

مشکلی دوباره پیش  نیایدبه امید خدا بی فکر پیش اسفند ماه به

 احتمال زیاد زایمان من هست .

فقط برایم دعا کنید

یکتا گلم از خوشحالی نمی دانی چه کار نمی کنه خیلی ذوق

می کنه میگه مامانی کی نی نی ما به دنیا می اید می گفتم هر

وقت رفتیم دوباره ماهی قرمز بخریم نی نی ما هم می اید .

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (34)

مامان بیتا
13 تیر 91 15:46
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات تا امر فرج شود مهیا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات نیمه شعبان مبارک
مامان ارمیا
14 تیر 91 9:28
ای خدا. مبارکه. ایشالله به سلامتی به دنیا میاد. راستی من هم یه نی نی جدید توی دلم دارم. دعا کن چون ارمیا خیلی کوچیکه.
مامان زهره
14 تیر 91 9:50
شايد امروز كمتر بتونم بيام پيشت چون دارم كارهامو به سرعت انجام مي دم چون مي خوام بعداظهر با گل پسري بريم قم و جمكران.ا راستي عكس هاي اتاق محمد سپهر را هم گذاشتم دوست داشتي بيا ببين.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 تیر 91 22:44
ای جان.چه حس خوبیه
فریبا
15 تیر 91 23:06
سلام گلم عیدتون مبارک، انشالله که نی نی تون صحیح و سالم به دنیا بیاد
ستاره زندگی
16 تیر 91 14:35
مبارکه مامانی ،من دخترم7ساله هست ولی هنوز تصمیم به بچه دار شدن نکردیم. دخترم هم خیلی ایراد بچه میگیره؟؟!! مامانی مهربون لینکت کردم.....
نایسل
16 تیر 91 15:15
آخی عزیززز دلممممممم عیدتم با تاخیر مبارک
الهه مامان یسنا
17 تیر 91 1:38
خوشحالم که این نینی تونسته خالت رو بهتر کنه از نوشتنت معلومه که خیلی خوبی. دعا میکنم همیشه همینطوری بلکه پر انرژی تر باشی
مریم مامان امیرعلی
17 تیر 91 13:24
سلام مامان یکتا ایشالا بسلامتی نینی دوم بدنیا بیاد
مامان زهره
17 تیر 91 14:46
منظورت من بودم يا بابا
مامان زهره
17 تیر 91 14:47
انشاء الله كه زودتر فصل ماهي سر برسه
مامان زهره
18 تیر 91 9:39
سلام حال ني ني تپل مپلي ما چطوره؟!
زینب
20 تیر 91 8:59
عزیزم مبارک باشه امیدوارم همه چی خوب و عالی باشه
مامان زهرا
20 تیر 91 10:21
سلام فاطمه جون اول مرسی که به وبلاگ ما سر زدید و تبریک گفتید دوم تبریک بابت نی نی تور اهی شما امیدوارم سالم و تندرست بدنا بیاد دختر تون یکتا جون نیز تقریبا هم سن دختر من است خوشحال میشم ما را لینک کنید و در جمع دوستانتون پذیرای ما باشید
مامان ستایش و ساجده
20 تیر 91 11:32
سلام ممنونم از حضورتون بهتون تبریک میگم امیدوارم بسلامتی و با امید به خدا زایمان میکنین خوشگل خاله رو هم از طرف من ببوس
نسترن(یک عاشقانه آرام)
20 تیر 91 12:53
مرسی دوست جونم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
20 تیر 91 19:45
آخ الهی بگردم ببخشید دهنتونو آب انداختم بوووووووووووووووس
مامان زهرا
21 تیر 91 15:03
خوشحال میشم به این پست مراجعه کنید و نظر بدید http://tiam2011.niniweblog.com/post59.php مرسی
مهسا مامان باربد
22 تیر 91 15:47
ر
نسترن(یک عاشقانه آرام)
25 تیر 91 19:50
سلام معلومه که براتون دعا میکنم.ایشالا بارداری خوبی داشته باشید و راحت بارتونو زمین بذارید
مامان زهره
27 تیر 91 10:23
سلام دوست داري عكس هاي محمد سپهر را با عمه نشيبا ببيني .خوشحال مي شم نظراتتون را بشنوم
پگاه مامان آرتین
29 تیر 91 11:53
ایشالا که نی نی سالم وسلامته دوست عزیزم.مامنتظراومدنش می مونیم.یکتا گلیوببوس.عکساشم برامون بذارمامانش
مامان زهرا
30 تیر 91 11:37
سلام خانمی ماه رمضان مبارک ما را هم سر سفره افطار دعا کنید البته فکر نکنم شما امسال روزه بگیرید ولی به هر حال دعا فراموش نشود یکتا جون را ببوسید
مامان زهره
31 تیر 91 10:57
ممنون عزيز دلم شما هم مراقب خودتون ، ني ني آينده ، يكتا جون و همسري باشين
مامان زهره
31 تیر 91 10:57
راستي اگه كاري هست بگو خوشحال مي شم انجام بدم
مامان زهره
3 مرداد 91 12:31
عزيزم خوبي .برام خيلي دعا كن
مامان زهرا
6 مرداد 91 11:02
سلام خانمی کجایی ؟ نی نی کوچولو خوبه؟ یکتا جون خبری از شما نیست نگران شدیم
مامان زهره
8 مرداد 91 11:33
خدا كنه زودتر يكتا ماهي عيد بخواد تا چشممون به جمال ني ني نازمون باز بشه
ستاره زندگی
9 مرداد 91 16:17
سلام مامانی،کجایی؟؟خیلی وقت هست از حال واحوال یکتا جون خبری نیست!
عروسکم پرنیا
10 مرداد 91 20:24
سلام : خداشکر حالش خوبه حتما بهش خبر می دم
الهه مامان یسنا
14 مرداد 91 11:50
سلام مامان یکتا. عکس یسنا رو توی مسابقه شرکت دادم واسه سرگرمی. دوست داشتی یه سری بزن و باز اگه دوست داشتی رأی بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 مرداد 91 14:48
سلام مامنی خوبین؟نینی تو راهی چطوره؟ خصوصی دارین
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 12:52
دوستای گلم سلام خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم 1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد 2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/ بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟ 3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 14:00
سلام خانمی نیستید ؟ یکتا جون خوبه ؟ توراهی خوبه ؟ منتظر پست جدید شما هستیم