یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

یک سوال از مامانهای عزیز

1389/11/26 15:40
نویسنده : فاطمه
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان های عزیز با نی نی های بازیگوش چه کار می کنید خسته نباشید عزیزان

یک سوال داشتم از شما مادرهای عزیز  من بعد از زایمانم (طبیعی) شکم اوردم بخدا با هر رژیمی بوده نتوانستم وزن کم کنم اصلا" هم وقت کلاس رفتن ندارم چون تا عصر سر کار هستم برای خودم یک دستگاه ورزشی توتال کور گرفتم باهاش کار می کنم ولی فایده ایی نداره خواهرانه از شما مادرهای عزیز می خواهم کمکم کنید بعضی وقتها افسرده می شوم نمی دانم چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟ ممنون می شوم که کمکم کنید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان عسل
26 بهمن 89 16:00
مرسي به وبلاگ عسل سرزدين. مرسي از پيامتون. دختر گلتونو خدا حفظ کنه. من که هفته ديگه انشاا...رسما مامان ميشم ولي شنيدم بستن شکم بند موثره و همين طور شنا. موفق باشي


دل آرام
20 خرداد 93 9:49
مرسی که به وبلاگم سر زدید من تجربه ای ندارم اما تردمیل خیلی خوبه