یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

آیا زمان رسیدن یک نوازد دیگه شده یا نه .......

1390/11/24 11:31
نویسنده : فاطمه
510 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام نفس مامانی یکتا گلممممممممممم

خوبی دخترم

این دور روز توی خونه موندم خیلی خوب بود تو ناقلا که همش در حال خواب و استراحت بودی یا بازی

کردن قربونت برم مامانی

راستی امسال مامانی که زرنگ شده اون از خرید لباس عید برای تو این هم دور روز خونه تکونی کردم

البته نه تمام فقط اشپزخانه را به قول دوستان از همه مهم تر همون اشپزخانه هست .

راستی عزیزم یک چیزی را فکر من را مشغول کردی و ان هم ایا الان زمانش رسیده که بتوانم دوباره

باردار بشوم یا نه

چون همه می گویند فاصله سنی از 4 سال بیشتر نشه بخدا نمی دانم چه کار کنم

چون کمی اذیت می کنه (یواش می گم نفهمی ) همه به من می گویند یکی دیگه بیاییه اذیت کردنش

نصفه می شه

نمی دانم توکل به خدا تا چی پیش بیایه.............niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان حنا
24 بهمن 90 4:29
سلام عزیزم منم شنیدم که میگن فاصله سنی برای آوردن بچه هز 2 تا 4 ساله اما به نظرم باید امادگی جسمی و روحی داشته باشی تا یه نی نیه دیگه هم بیاری اگه دوست داشته باشی مبارکت باشه از روی ماه یکتای عزیزم ببوس
مامان زهره
24 بهمن 90 14:05
آره گلم زمانش رسیده محمد سپهر که خیلی به من می گه نی نی می خواد. فقط دارم تنبلی می کنم
مامان رويين
25 بهمن 90 10:27
داره دير هم ميشه اگه آمادگيشو داري زود باش از آشناييتون هم خوشحال شدم با كمال ميل من هم لينكتون ميكنم
مامان سارا
1 اسفند 90 11:21
آفرين به تو هنرمند. خيلي عاليه كه كارهاتو كردي. اگه مي خواي يه ني ني ديگه بياري فاصله سني شون خوبه عزيزم
سارا-تارا
7 اسفند 90 11:55
آفرین مامان گل. به نظر منم دیگه وقتشه بجنب تا دیر نشده... هر چی گل دخترت بزرگتر بشه سخت تر میتونه با یه نی نیه جدید کنار بیاد. منم میخوام تارا که 3 ساله شد اقدام کنم....
مامان هانا
16 اردیبهشت 91 22:45
ولی من فکر می کنم تو که این همه سرت شلوغه .........یک کم استراحت کن..........تازه دخترت بزرگ شده...........یکم نفش بکش.........