یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

خرید عید

1390/11/17 10:22
نویسنده : فاطمه
472 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی

دیروز که اومدم دنبالت با هم رفتیم که لباس برای عیدت بخرم ببین مامانی چقدر زرنگ شده

از الان به فکر عیدت هستم . خلاصه با هم رفتیم بیرون پاساژ سالار یک پیراهن خوشکل ناز به رنگ

طوسی و کت کوچکی روشبود قرمز رنگ خیلی ناز بودند برایت خریدم می خواستم برایت تاپ شلوارک

بخرم که گفت اواخر اسفند ماه می اورند.

41000 تومان لباسی برایت خریدم و قرار شده که عصری برایت کفش بخرم (از دایی علی)

وقتی می خواستیم سوار ماشین بشیم هوا خیلی تا خیلی سرد بود که از سزما راه نمی رفتی مجبور

شدم تا پای ماشین بغلت کنم فورا پالتوم را در اوردم و انداختم روی تو نفسم بخاری ماشین هم روشن

کردم تا گرم بشی همین که گرم شدی به خواب رفتی چه ناز خواب رفتی رفتیم مغازه بابایی بعد

هم رفتیم خونه که خواب بود ی مجبور شدم بغلت کنم و از پله ها بالا برم من را باش وقتی که رسیدم

آخ دیگه نفسم بالا نمی اومد تا ساعت 9 خواب بودی و من هم تنها مشغول مطالعه شدم

همین که بابایی اومد بیدار شدی ای کلک چشمک

فقط بدون که دوستت دارم نفسم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

بابا سارا
17 بهمن 90 12:57
سلام ممنون از لطفتون.یکتای شما حقیقتا یکتاست.اصلا موقع خرید لباس برای بچه هامون اونقدر به فکر پولش نیستیم
فاطمه(مامان ریحانه)
17 بهمن 90 16:52
مبارکت باشه لباس نو واااااااااااای خاله چقدر دیدنی میشی تو این لباس خوش به حالت با این مامان زرنگت
مامان حنا
18 بهمن 90 6:12
عزیزم هر چی براش خریدید مبارکش باشه آفرینه به ایم مامان خوبو زرنگ از طرف من یکتا جونو ببوسید
مامان زهره
18 بهمن 90 9:31
مبارکت باشه لباس نو انشائ الله همیشه به خوبی بپوشی
مامان ملیکا
18 بهمن 90 11:48
لباس نو مبارکت باشه چه ناز می شی وقتی لباس نو می پوشی خاله قربونت افرین چه مامانی زرنگی داری خوشبحالت بوووووووووووس
مامان ارمیا
19 بهمن 90 9:31
الهی. مبارکش باشه ایشالله به سلامتی بپوشه این گل خانم ما.
مامان نرگس
21 بهمن 90 9:48
سلام.مبارک باشه لباس عید
مامان مهسا
22 بهمن 90 16:49