یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

افسردگی یکتا

1390/5/16 11:42
نویسنده : فاطمه
333 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عشقم سلام بلبلم خوبی مامان جون

الان زنگ زدم خونه عزیز کوچیکه خودت گوشی را برداشتی و گفتی مامامنی دارم شیر می خرم اگر شیر نخورم دندونام خراب می شه الهی قربون اون زبونت برم مامان جونم

نمی دانم این روزهای چت شده گلم خیلی بهانه می گیری مخصوصا" بعدازظهرها  خیلی بهانه می گیری حوصله هیچ کای نداری همش ناراحتی دیشب وقتی دیدم چقدر بی حال و ناراحتی من هم بغض کردم بخدا نمی خواهم یک تار مو ازت کم بشه  به قول مامانم از تنهایی دق کردی خسته شدی می دانم عزیزم بهت حق می دم اخه تو اولین نوه هستی از هر دو طرف خانواده هیچ همبازی نداری و تنها هستی من هم که بعد ازظهرها از سرکار می ایم تا بخواهیم بریم خونه شب می شه و هیچ جا نمی توانم تو را ببرم مجبورم اخر هفته ها تو را ببرم پارک عزیزم مامانی را ببخش فقط دوست دارم که بدانی  عاشفانه دوستت دارم گلم و عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ارميا
17 مرداد 90 10:23
سلام مامان يكتا جون. مي تونم دركت كنم چون خودمم شاغلم. ولي ساعت كاريم از شما مقداري كمتره چون تو يه مركز دولتي مشغولم و ساعت 2:15 خونه ام. من هم همش فكر مي كنم نكنه نتونم براي ارميا به اندازه كافي وقت بگذارم. از وقتي كه مي رسم تا شب باهاش بازي مي كنم و ... شما هم همين كار رو انجام بده.بچه ها بزرگ مي شن. نگران نباش.