یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

اش نذری

1390/4/28 8:49
نویسنده : فاطمه
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان سلام دختر مامان

امروز صبح که داشتم می اومدم سرکار این قدر ناز خوابیده بودی که یک بوس گنده از لپت خوردمماچ

روز جمعه عمو محسن شامامزاده شاهزاده محمد اش نذری داشت که قرار بود ساعت 3 بریم اونجا تو

بخواب بودی که من اروم بغلت کردیم و با بابایی رفیتم اونجا پسر خاله صدیقه میعاد و محمد جواد هم

امدند و تو کلی با اون ها بازی کردی اما با میعاد نمی ساختی همش دعوا می کردی تا ساعت 6

شاهزاده محمد بودیم که بعد رفتیم خونه عزیز بزرگه تا ساعت 10 اونجا بودیم ساعت 10 بود رفتیم خونه

مامانم به قول تو گلم عزیز کوچیکه تا ساعت 12 اونجا بودیم وقتی اومدیم خونه این قدر خسته بودی که

بی هوش روی زمین افتادی و همون جا بخواب رفتی اصلا" نگذاشتی لباس راحتی تنت کنم الی مامان

فدات بشه خیلی خسته شده بودی .

فعلا" بای چون رئیسمون اومد قربانت مامای جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابای مهرسا
29 تیر 90 8:37
سلام ممنون که به من سر زدید.خیلی خوشحال شدم.با اجازتون من شما رو لینگ میکنم.بازم بهم سر بزنید و راهنماییم کنید تا وب زیبایی داشته باشم
بانو
9 مرداد 90 17:42
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید http://banoo.rozblog.com/Forum