یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

چایی خوردن یکتا

1390/4/23 10:17
نویسنده : فاطمه
391 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

سلام  گلم وبلبلم خوبی عزیز دلم

دیروز که از سرکار امدم دنبالت دیدم خانمی من رفته توی اتاق عمه جونش و داره برای خودش می رقصه هوراوقتی من را دیدی از خوشحالی نمی دانستی چه کار کنی .

ساعت 8 بود که رسیدم خونه خودمون تو طبق معمول بد رفتی پتو و بالش را اوردی و خوابیدی جلوی

تلویزیون و دست را شروع کردی به خوردن نمی دانم چه کارکنم یک عادت بدی داری انگشت شصتت را

می خوری و یک عادت دیگه از روزی که از شیر گرفتمت عادت به خوردن چایی کردی هر شب موقع خواب

یک پستونک چایی می خوری هر چی بهت می گم یکتا سیاه می شی چایی بخوری می گی طوری نیست .

همین که چایی را خوردی می گی مامانی سیاه شدم قهقهه

راستی دیشب رفتی کلاغت را اورده بودی و داشتی باهاش بازی می کردی دیدم داریبه کلاغت می گی

تو چایی خوردی سیاه شدی ببین من چایی نمی خورم زبان

من را باش از خنده قهقهه

راستی امروز قراره برایت شله زرد بپزیم عزیز کوچیکه (مامانم ) زحمتش را کشیده دست عزیز و خاله مریم درد نکنه .قلب

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)