یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

دختر گلم

1390/4/5 14:55
نویسنده : فاطمه
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبی دختر گلم

niniweblog.com

امروز عزیز دلم رفته خونه خاله زهرا

بابایی صبحی زنگ زد وگفت داشتم یکتا را می بردم خونه خاله زهراش که گفتی نمی ریم خونه عزیز کوچیکه بابایی گفت امروز برو خونه خاله زهرا که خوشحال شدی و گفتی ببخشید حواسم نبود بله امروز می خواهم برم خونه خاله زهرا

شیطونی نکنی دختر گلم مواظب خودت باش تا من عصر بیایم دنبالت

راستی عزیزم امروز پا درد من بیشتر شده که اصلا" نمی توانم راه برم برایم دعا کن زودتر خوب بشم و با تو گلم بازی کنم می ترسم عزیزم می ترسم که پا درد من خوب نشه خدایا خودت کمکم کن

عزیزم می ترسم خیلی می ترسم که نکنه خدایی نکرده ...........

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سیما - مامان هلیا
8 تیر 90 9:03
سلام عزیزمممممممممممممم چرا پاهات درد میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم زود زود حالت بهتر بشه و با یکتا جون گرگم به هوا بازی کنین . بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامان نیایش
8 تیر 90 15:02
خانومی ان شاءالله بهتر بشی ممنون که به من سر زدی خدا تو رو برای دخترت و دخترت رو برای تو مامانی سالم نگه داره التماس دعا
سيدمهدي
9 تیر 90 9:46
♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ________ღ♥ღ_________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)♥ ♥---==♥_ •*•۩▓۩▬►♥آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم ♥◄▬۩▓۩ـ•*•_♥=--♥ ♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ♥ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_) ´´•.¸_)♥
روژین
18 تیر 90 16:17
انشا الاه زود تر خوب بشید خیلی وبلاگه قشنگی دارید به ما هم سر بزنید
روژین
18 تیر 90 16:19
انشاالاه زود خوب بشی دوست دارم به من هم سر بزن