یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

بدون عنوان

1390/3/24 14:04
نویسنده : فاطمه
319 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام بر دختر نازم یکتا

چند روزی هست دوباره بهانه می گیری گلم دنبالم گریه می کنی که می خواهی بیایی سرکار

وقتی که عصر می یایم دنبالت می گی مامانی شرکت تعطیل شد می گم اره می گی چرا ؟

می گم خوب تعطیل شده       می گی پس چرا من را با خودت نبردی شرکت  می گم معذرت می خواهم دختر گلم می گی باشه دختر خوبی باش

الهی قربون اون زبونت برم ماان جون

دیشب اومدی کنارم دست من را گرفتی توی بغلت و ماچ می کردی جانم الهی مامان بمیره برای این دختر مهربانش عزیزم

موقعی که بابایی اومد رفتی پیش بابایی دوباره برگشتی کنار من نشستی و گفتی مامان جون دوتایی را دوست دارم الهی قربون اون دل مهربانت برم عزیزکم

دوستت دارم یکتا جان

دوستت دارم همسر مهربانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بهانه
24 خرداد 90 18:43
با کلیک بر روی لینک زیر عضو تالار گفتمان بهانه شوید http://www.bahaneh.net/user_register_inv.php?invitor=43217& code=0fceed943578b86
نسترن
24 خرداد 90 19:41
سلام. وای خیلی با نظرتون خوشحالم کردین.آخه میدونید؟وقتی که میخواستم این وبلاگو ایجاد کنم همش نگران بودم بقیه بیان و بگن:مسخره کردی؟الان چه وقته نینی وبلاگ ساختنه برای شما؟! اما شما با نظرت بهم قوت قلب دادی.ممنونم ازتون. راستی دخترتون مثل ماه میمونه.خدا نگهش داره. من لینکتون میکنم. تا بعد