یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

بدون عنوان

1394/3/4 12:07
نویسنده : فاطمه
636 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترهای ناز مامان

این چند وقت خیلی گرفتار کارها بودم

بابایی مغازه اش جابه جا می کرد دیگه نای برای ما نمونده بود . یکتا عشقم کارهایش را کردم که برم ثبت نام

اش کنم برای مدرسه امسال ما هم دختر مدرسه ایی داریم بابا...................

تینا روز به روز بزرگتر و شیطون تر می شه ما هر چی از یکتا نفهمیدیم از تینا امان همه را بریده خیلی شیطون

شده حرف زدنش عالی عالی عالی یعنی هر جا که می ریم جوری حمله های بلند را می گه همه تعجب می کنند

که این بچه دو ساله هست الهی مامان فداش بشه خیلی زود از پوشک گرفته شد یعنی 18 ماهگی ولی خانمی

تا سرموقع اش یعنی دو سال دو ماه شیر خورد عید از شیر گرفتمش ولی هنوز هنوز روش بدم شیر می خوره مثل

دیشب تو خواب خورد .................... الهی قربون هر دوی دخترهای نازم برم من

چند تا عکس می گذارم تا بعد می ایم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مریم
4 شهریور 94 10:40
بچه هات بزرگ شدن خاله جون. دلمون تنگیده..ببوسشون
هدبند نوزاد
26 بهمن 94 0:39
سلام مامان بابای نینی امیدوارم حالتون خوب باشه و خودتون و نینی سلامت باشید بنده مدیر سایت نینی هدبند هستم و دوست دارم همه مامان باباها کارهامون رو ببینند و اگر یه روز خواستند برای نینی کادو بخرند حداقل ما به یادشون بیاییم . اگر از کارهای ما خوشتون اومد و امکانش بود ما رو با یکی از عنوان های ( هدیه نوزاد ، هدیه دخترانه ، سیسمونی نوزاد ) توی لینک دوستاتون بیارید .