یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

محرم

1392/8/15 8:16
نویسنده : فاطمه
706 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسن

محرم امد چه زود گذشت پارسال بود که تینا توی دلم بود ولی امسال در اغوشم ارام می خوابه

و شیر می خوره چه حس زیبایی هست حسی که تا به حال دو بار تجربه کردم

خدایا به حق گلوی بریده حسین قسمت می دهم در این روزها که عزیز می باشند به همه کسانی

که دوست دارند مادر باشند و مادر شدن را نجربه کنند خدایا همه را حاجت روا کن ......

دیروز خاله زهرا زنگ زد دلم گرفت گفت دوباره پریود شدم خدایا خودت کمکش کن به ابروی حضرت

زهرا (س) هیچ کس را ناامید نکن یک فرزند سالمی هم به خواهرم بده من تحمل ندارم این جور

حسرت می خوره خدایا کمکش کنننننن

امین یا رب العالمین .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ماهان
16 آبان 92 0:45
سلام عزيزم تو اين روزهاي عزيز من وماهي رو فراموش نكنيد


حتما عزیز دلم