یکتا جونم یکتا جونم ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
تینا جونم تینا جونم ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

عشق های مامان یکتا و تینا

سرماخوردگی من

1392/8/12 14:18
نویسنده : فاطمه
724 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

سلام به کوچولوهای مامانی یکتا و تینا

من ناراحتم خیلی هم زیاد ناراحتمگریه  اخه مادرشوهرم رفته مشهد با پدرشوهرم و خواهر شوهرم

اه اه اه فکر نکنید بخاطر اینکه کسی نیست بچه ها را نگه نداره شیطان نه به جون شما نه مامانم هست

امروز تینا خانمی و یکتا خانم مهمون مامانم هستند معلوم نیست ساعت 3 برم دنبالشون چه اتیشی

به پا کردند خدا می دونه شیطان

اما خیلی دلم می خواست حداقل یک بار شده یک بار با هم همسفر بشیم

الان خیلی ها می گین بابا ا ین دیونه هست می خواهد با مادرشوهرش بره سفر ولی نه به خدا

اون هم مثل مادرم یک فرشته به تمام معنایی هست خیلی دوستش دارم قلب

خدا کنه بهشون خوش بگذره و سفر بی خطری داشته باشند

حالا بگم از یکتا خانم از روز جمعه دایم اشک می ریخت که بابا احمد و عزیز می خواهند بروند بروند

عمه جون نره حالا اون گریه گریه عمه جونش هم گریه گریه من هم سوال

تا گفتیم عمه جونت نمی ره باید بره سرکار راضی شده شکر خدا تا الان به خیر گذشته

دیروز عصر رفتم خونه کمی بدنم درد می کرد فقط به خاطر سرماخوردگی شدیدی هست که گرفتم

کاش من هم مثل مامان محیا جون کمر سرماخوردگی را می شکستیمنیشخند

ساعت 7 تونستم از جام بلند بشم شوشو جان رفته بود سرکارش من و دخمل ها تنها توی خونه

بودم به زور بلند شدم بدجوری ضعفم زده بود با اینکه نهار دیروز را خیلی خوردم ولی ضعفم می زد

بچه ها طبق معمول خواب بودند می دونستم تا صبح بیدار نمی شوند رفتم برای نهار ظهر امروز

استامبولی پلو درست کردم و برای تینا سوپ شیر ساعت 9 غذایم اماده شده بود به شوشو جان

زنگ زدم اگر می تواند زودتر بیایه گفت فعلا مشتری دارم تا ببینم می دانم وقتی می گه ببینم

یعنی ساعت 11 رفتم سراغ یخچال اخخخخخخخخ جونننننننیشخند 

چند تا لیمو برداشتم تا اب بگیرم شاید برایم خوب باشه چشمک نگاهم به خرمالو ها افتاد من نه اینکه

ادم شکمویی نیستم هوس یا ویار کردم دو تا برداشتم و خوردم برای خودم هم یک قهوه توپی

درست کردم با ظرف تخمه نشستم از خودم پذیرایی کردن هیچ کس تحویلمون نمی گیره حداقل

خودمون به خودمون برسیم زبان حالا کسی نبود بگه ادم مریض الان چند تا قرص انداختی بالا قهوه

تخمه برای ادم مریض خوبه ولی شیطون گفت بخور یک قرص دیگه روش شیطان

خوب خودتون بهتر می دانید شیطون پیروز می شه دیگه ساعت 10 نیم بود شوشو امد شام برایش

اوردم خودم دیگه جا نداشتم چیزی بخورم یواشکی دزدکی ظرف تخمه را برداشتم تا شوشو نبینه

یک قرص دیگه انداختم بالا و رفتم لالا.................خواب 

شوشو هم نشست کنار هوی من جم تی وی ییییییییییییسبز

صبحی یکتا خانم من نمی خواست بره مهد دید تینا داره می ره خونه مامانم اونم دلش هوس کرد

بره اونجا گفتم ظهر بابایی می ایه دنبالت ظهر برو با میلی رفت الهی بمیرم برایشششششش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

کاکل زری یا ناز پریییی
12 آبان 92 19:25
سلام عزیز دلمممممممممممممم ای بابا تو هم سرماخوردییییییییی منم شدیددددددددد خوردمممممممم بابا زن حامله میاد اینجا هاااااااااا اسم این همه خوراکی اوردی منم مریضضضضضضضض حاملههههههههه قهوه قدغنننننن خوب عیبی نداره دلم برای روز های تک نفره تنگ شده 2تا گل ها خوبننننن؟؟ توروخدا مواظب باش اونا خدای ناکرده سرما نخورن بوووووووووووس عزیزم برای 3تاتون


مرسی گلم شرمنده که دلت را به هوس انداختم
مسابقه نازترین کودک
12 آبان 92 22:00
سلام تبریک میگم سایت شیکی داری از اون مهمتر کوچولوی خوشگلی داری در صفحه ای از وبلاگ ما مسابقه ای برای بچه های نازمان تدارک دیده شده اگه خواستی عکس ومشخصات دلبندتان را برای ما ارسال نمایید تا در مسابقه شرکت داده شود و پس از رسیدن تعداد عکسها به 100 عدد بر اساس تعداد آرا 20 نفر اول رتبه بندی می گردد http://madinehkhanom.blogsky.com/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9-%d8%b4%d9%85%d8%a7
مامان سيد محمد سپهر
13 آبان 92 15:44
عزيزم سلام غصه نخور انشاء الله مشهدي بشي.....با مامان خودت...جيگر طلاها و همسري


مرسی گلم خدا کنه زودتر برم دلم ترکید
razgol
14 آبان 92 12:01
سلام خاله من تو مسابقه شرکت کردم ممنون میشم بیای به عکسام رای بدی اینم ادرس عکسامه : http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013110416164372397 http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013110509575667101 http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013110416482945452 http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013110415363100813 http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013110416493112143 http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013110510040845086
مانی محیا
18 آبان 92 12:35
بهتر شدی؟؟؟ ما که هرروز بدتر میشیم.. چرا تمومی نداره آخه


ای بابا همین جور سرماخورده افتادم